Internetmarketingblog

Online pr

Logo PIBN
"Gefeliciteerd! Jullie zijn nu officieel lid van PIBN, hét platform voor de beste internetbureau's!" Deze boodschap zorgde vanochtend voor een klein feestje bij ons op kantoor.

Lees verder


Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van taal? Wat is er de afgelopen jaren veranderd in de taal van bijvoorbeeld websitebezoekers? Fedosja ging in De Glazen Ruimte in Maarssen op zoek naar 'de nieuwe taal'.

Lees verder


Logo Facebook
Facebook introduceert een nieuwe paginastructuur. Internationale merken kunnen vanaf nu hun internationale karakter beter combineren met lokale pagina's. Wij zetten de voordelen voor u op een rijtje.

Lees verder


Bent u gebruiker van Pinterest en benieuwd naar het succes van uw pins? Pinerly helpt bij het meten van clicks, likes, repins en het bereik van uw campagnes. Maar met Pinerly kunt u nog veel meer. Wij zetten de mogelijkheden op een rij.

Lees verder


Logo Pinterest
We liken, (re)tweeten en delen wat af. Via Facebook, Twitter, Hyves en Google+ verspreiden we interessante teksten, beelden en video's. Pinterest doet het anders. Dit sociale netwerk draait op de kracht van beeld. Wat is het precies en wat kunt u ermee?

Lees verder


Het IAB staat voor Interactive Advertising Bureau en is in Nederland dé brancheorganisatie voor de online advertising en interactieve marketingindustrie. Per januari 2012 is Perplex toegetreden tot het IAB.

Lees verder


Namens ons allen natuurlijk allereerst een fantastisch nieuw jaar gewenst! 2012 begint voor ons in stijl met een nieuwe huisstijl en (uiteraard) bijpassende website.

Lees verder


Een website zonder bezoekers is als een winkel zonder klanten. Hoe krijgt u bezoekers op een nieuwe website?

Lees verder


Stapel papier
Weblogs (ofwel ‘blogs’) worden steeds belangrijker in zoekmachines, in de media en onder een groeiend publiek van vaste volgers. Het kan dus interessant zijn om dit mee te nemen in uw internetmarketingstrategie.

Lees verder


Waar we voorheen met een standaard persbericht onze doelgroepen konden bereiken via een select aantal journalisten, zijn er nu zoveel meer online media die we selectief moeten benaderen om een juist PR-beleid te voeren.

Lees verder