Een team met een belangrijke missie

  • TeamAlert - Content - Strategie - Personalisatie
  • Leestijd: 4 minuten
Anne Derksen Digitaal strateeg

Maak slimme keuzes in het verkeer

TeamAlert heeft een ambitie: 0 verkeersslachtoffers onder jongeren. Een belangrijke en uitdagende missie waar we graag bij ondersteunen! Met een gedreven team van o.a. jongerenvoorlichters, projectmedewerkers, gedragsonderzoekers, marketeers en communitymanagers wordt er dagelijks gewerkt aan relevante en treffende campagnes, interventies, quizzen en games. 

Quote start
TeamAlert is dé jongerenorganisatie die jou uitdaagt slimme keuzes in het verkeer te maken zodat jij altijd veilig onderweg bent
Quote stop

Voor jongeren...

Onze samenwerking is gestart met het realiseren van een nieuwe website. Deze is primair gericht op jongeren; ze vinden er informatie over de campagnes, de organisatie TeamAlert, maar ook allerlei kennis en games over belangrijke (verkeers)onderwerpen. Via de website kunnen jongeren zich ook aanmelden voor het jongerenpanel of solliciteren naar de bijbaan als jongerenvoorlichter.

...en zakelijk partners!

0 verkeersslachtoffers onder jongeren realiseren, dat doe je niet alleen. Daarom werkt TeamAlert samen met het bedrijfsleven en decentrale overheden om de verkeersveiligheid te verbeteren. En juist in die samenwerkingen zit de sleutel tot succes. Want om jongeren in groten getale te bereiken zijn de partners nodig! Ook voor deze (potentiële) partners biedt de website kennis en informatie en de mogelijkheid om in contact te komen met TeamAlert.

Data omzetten in waardevolle inzichten

Om steeds meer keuzes te gaan maken op basis van inzichten werken we momenteel met TeamAlert aan de implementatie van een datastrategie. We brengen in kaart op welke plekken in de organisatie data beschikbaar is of beschikbaar moet worden gemaakt, welke inzichten deze data oplevert en welke keuzes vervolgens kunnen worden gemaakt. Bij de implementatie zijn de verschillende afdelingen van TeamAlert vertegenwoordigd en werkt het MT actief mee om draagvlak te creëren en de focus op de juiste werkzaamheden te leggen.

Jouw missie behalen?

Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op.

Marjolijn Doorenbosch-Aerts Marketing manager

Gerelateerde cases