Google AdWords

Inspelen op
relevante zoekopdrachten

Twee schoenen op een weg in de storm

Adverteren in Google

Ruim 90% van de internetters start zijn zoektocht op internet in Google. Als u verzekerd wilt zijn van optimale zichtbaarheid en vindbaarheid in Google, kunt u ervoor kiezen voor een pay-per-click-campagne. Google AdWords is een krachtig instrument om op alle mogelijke zoekopdrachten die voor uw bedrijf relevant zijn zo hoog mogelijk op de resultatenpagina te staan.

Gericht adverteren

Uit de resultaten die uitstekend meetbaar zijn, blijkt dat Google AdWords in veel gevallen een van de beste bronnen is voor het genereren van leads. Immers, bezoekers die binnen komen via Google AdWords waren op zoek naar uw product of dienst en geïnteresseerd in de propositie die werd gesteld in de advertentie. U komt dus heel gericht op het juiste moment bij uw doelgroep in beeld. Richt u zich op de zakelijke markt of juist particulier? Lokaal, nationaal, internationaal of misschien alleen mobiel? Met Google AdWords kunnen we uw doelgroep nauwkeurig targeten.

Campagne opzetten en optimaliseren

Het uitgangspunt is in de meeste gevallen niet zoveel mogelijk bezoekers, maar zoveel mogelijk conversies. Een conversie is bijvoorbeeld een ingevuld aanvraagformulier, een brochuredownload of het bekijken van een contactpagina. U betaalt immers voor elke bezoeker die via een advertentie op uw site komt, maar het levert pas iets op als deze ook over gaat tot een bepaalde actie. Liever 100 bezoekers waarvan 10% over gaat tot actie, dan 1000 bezoekers waarvan 1% over gaat tot actie. Maandelijks optimaliseren we de campagnes en sluiten we niet rendabel verkeer op vele manier uit.

Ons specialistenteam bestaat uit gekwalificeerde Google AdWords-professionals en wij hebben succesvolle campagnes opgezet voor grote en middelgrote bedrijven, waaronder Mercedes-Benz Financial Services, Specsavers, Bolsius en het RIVM. Wij ondersteunen u graag bij het vaststellen van de juiste Google AdWords-strategie.