Blijf op de hoogte met onze gedeelde kennis!

Internetmarketingblog

RSS Feed
Nieuws

I Have a Dream About Umbraco and GDPR

GDPR (General Data Protection Regulation), de nieuwe Europese regelgeving met betrekking tot privacy en gegevensbescherming, treedt in werking op 25 mei 2018. De verordening beschrijft hoe persoonlijke gegevens van burgers uit de Europese Unie moeten worden behandeld. Maar, het is net zo belangrijk buiten de EU. Als uw website zich richt op EU-inwoners, zult u ook aan de wetgeving moeten voldoen. Jeffrey schreef een artikel over wat er in Umbraco kan/moet veranderen om dit bereiken. Er worden 5 vragen besproken: 

  1. Welke data sla je op?
  2. Waar sla je de data op?
  3. Hoe sla je de data op?
  4. Wie  heeft toegang tot de data?
  5. Hoe lang bewaar je de data?
     

Lees verder over Umbraco en GDPR

Nieuws

1e plaats voor twee van onze ziekenhuiswebsites!

Een ziekenhuiswebsite speelt een belangrijke rol in de oriëntatie van een patiënt. Mede daarom onderzocht E-sites 81 websites op onder andere toegankelijkheid, veiligheid en vindbaarheid.

Samen met VieCuri en ZGT hebben we hard gewerkt aan de websites en die inzet wordt beloond: beide hebben een gedeelde eerste plek bemachtigd! Met 4 van de 5 sterren mogen we zeker trots zijn! Bekijk onze werkwijze in de case van VieCuri.   

Verander-je-wachtwoord-dag

Bedenk eens hoeveel wachtwoorden je dagelijks gebruikt om in te loggen op websites en diensten: e-mail, social media, blogs, kranten. Welke van deze wachtwoorden heb je al jaren? Hoeveel bestaan uit slechts één woord? En hoeveel van deze wachtwoorden zijn hetzelfde?

Lees verder
Nieuws

Hoera! VERDER* wint 2 awards!

Op de Grand Prix Content Marketing 2017 is VERDER* rijkelijk beloond met 4 nominaties. Op 16 november gingen we naar huis met maar liefst 2 bekroningen en een bronzen award! 

In de volgende categorieën werd VERDER*, de personalisatiewebsite in opdracht van vFAS beloond met: een nominatie voor Beste effectiviteit; B-to-C een bronzen award; een bekroning voor Beste data driven excecutie; en voor Beste Platform/content-hub.

Over het platform zei de jury onder andere: "Maatschappelijk doel, charmant en een applaus waardig. Met name dat je als brancheorganisatie de verhalen vertelt zonder de nadruk te leggen op commercie. Gepersonaliseerde content zoals bij VERDER* is de droom van elke content marketeer. De technologie achter het platform is indrukwekkend en de resultaten spreken voor zich."