• Home
  • Blog
  • 2 nominaties voor de Dutch Interactive Awards!

2 nominaties voor de Dutch Interactive Awards!

Op afstand heffen wij een glaasje bubbels met elkaar... Omdat we in twee categorieën zijn genomineerd voor de Dutch Interactive Awards 2020! Met onze cases van Dirkzwager en vFAS staan we te pronken tussen grote merken zoals NOS, Efteling, KLM, Jumbo en NS. Hoe we dit hebben bereikt? Dat vertellen we je graag!

Mede mogelijk gemaakt door...

Als één van de weinige deelnemende bureaus zijn we in maar liefst twee categorieën genomineerd, namelijk 'data' en 'content'. De cases Gepersonaliseerd relevante informatie bieden over scheiden van vFAS (Verderonline) en Schrijven om gelezen te worden van Dirkzwager werden beide genomineerd en maken kans op het winnen van een felbegeerde award. We zijn super vereerd dat we met deze cases zijn genomineerd voor de Dutch Interactive Awards, de prijzen voor het allerbeste werk in Nederland! De cases laten zien dat we hiermee het beste resultaat op Nederlandse bodem leveren.

Hoe we dat voor elkaar hebben gekregen? Door unieke samenwerkingen tussen specialisten: de opdrachtgever en Perplex, waarbij we door middel van een intense samenwerking het beste in elkaar naar boven hebben gehaald. Benieuwd naar de ingezonden cases? Check ze hieronder.

vFAS: Gepersonaliseerd relevante informatie bieden 

Hoe kan vFAS ervoor zorgen dat het publiek haar ziet als een keurmerk voor echtscheidingen? Door hard te roepen en zichzelf aan te prijzen via advertenties óf door organisch goede en relevante content (en advies) te bieden zodat bezoekers terugkomen op het moment dat het echt nodig is?

Lees de case van vFAS

 

 

Dirkzwager: Schrijven om gelezen te worden

Kennis maken én delen is bij Dirkzwager verankerd in het DNA. Bij de grootste juridische en fiscale dienstverlener buiten de Randstad delen de ruim 140 advocaten, notarissen en fiscale adviseurs dagelijks hun kennis op dirkzwager.nl. Het contentplatform is daarmee de belangrijkste online bron van actuele juridische en fiscale informatie.

Lees de case van Dirkzwager

Samen over het 'waarom'

In een interview met Emerce mochten de drijvende krachten achter de genomineerde cases meer vertellen over hun paradepaardjes. Leon vertelde samen met Pauline van vFAS over het 'waarom' achter hun genomineerde case in de categorie 'data'. Fedosja deed dit samen met Chantal van Dirkzwager over hun case in de categorie 'content'. 

Van nominatie naar award? Ja!

De inzendingen, nominaties, pitches en video cases leidde tot de winst van een Dutch Interactive Award voor Perplex & vFAS! Waarom?

De case 'Relevantie in personalisatie wanneer het echt nodig is' heeft een goede langetermijnstrategie met relevante content en integere personalisatie!
Lees ook

Waarom iedereen digitaal toegankelijk moet zijn