• Home
  • Blog
  • Fedosja is Customer Experience Professional van het jaar

Fedosja is Customer Experience Professional van het jaar

Afgelopen maandag heeft Fedosja, als één van de drie genomineerden voor de Customer Experience Professional van het jaar, een presentatie gegeven over het onderzoek wat zij heeft gedaan naar hoe Perplex ervoor kan zorgen dat klanten blijven kiezen voor Perplex als strategisch digitaal partner. Na het presenteren van haar plan werd zij door de jury uitgeroepen tot Customer Experience Professional van het jaar 2021. Deze award werd uitgereikt tijdens de Customer Experience Estafette 2021 en is een initiatief van Beeckestijn Business School en CustomerTalk.

Fedosja:

"Ik heb onderzocht wat er nodig is om voor deze klanten te mogen blijven werken. Met andere woorden; hoe zorgen wij ervoor dat ze, nu en in de toekomst, blijven kiezen voor Perplex als strategisch digitaal partner. Ik heb Perplex geanalyseerd, Perplex’ers om input gevraagd, klanten 1-op-1 gesproken en heel veel (nieuwe) inzichten opgedaan. De strategie die ik heb uitgewerkt richt zich op het versterken van de merkbeleving, het toevoegen van processen in de samenwerking en het verankeren van de relatie met onze klanten."

Lees het hele interview met Fedosja over haar Customer Experience plan voor Perplex op de website van Beeckenstein Business School.

Lees meer

Lees ook

Google Analytics 4; nieuwe kansen voor het optimaliseren van jouw website!