Blijf op de hoogte met onze gedeelde kennis!

Internetmarketingblog

RSS Feed

Een duik in de wereld van CSS en JavaScript

Nieuwe updates en releases zijn de normaalste zaak van de (digitale) wereld. Het is dus belangrijk om op de hoogte te blijven van trends en veranderingen in de branche. Vorige maand was het aan front-end developers Bram en Luuk om hun kennis op het gebied van CSS en JavaScript bij te spijkeren. Ze reisden af naar Berlijn en bezochten CssConf en JsConf. Bram deelt de hoogtepunten van de conferenties, maar ook hoe nieuwe technieken als 'OpenType Font Varations' en 'Progressive Web Apps' geïmplementeerd kunnen worden.

Lees verder

Perplex op de lange latten

Het afgelopen weekend stond bij Perplex in het teken van ons langverwachte ski-uitje naar Oostenrijk! De exacte eindbestemming was Lech. Het dorp waar onze koninklijke familie op wintersport gaat en het jaarlijkse persmoment plaatsvindt. We waanden ons in de wereld van (après)ski en leerden meer over termen als 'pizzapunt', 'snowplow' en 'Kaiserschmarrn'

Lees verder

INNOVATE is geopend, en hoe!

Terwijl de laatste statafels worden opgeruimd en bureaus weer op hun plaats worden gezet, kijken we met veel plezier terug op de opening van INNOVATE. Op onze mooie locatie middenin de stad, ontvingen we gisteravond 250 innovatieve gasten. 

Een spectaculair event, non-lineair programma en bijzondere beleving: dat was de belofte. En na alle enthousiaste reacties kunnen we wel zeggen dat we dit, samen met Tom Kortbeek, Hilmer Thijs en Carolijn Wessels, hebben waargemaakt. Het was super leuk om gastheer en mede-organisator te zijn! We kijken terug op een avond waar nog lang over wordt nagepraat.

Lees verder

Van idee naar biertje

Vrijdagmiddag 15 december 17:00 En de winnaar is...

Het laatste uur van de Perplex Playground is aangebroken. 48 uur lang heeft iedereen zijn ideeën, energie en innovativiteit ingezet. De uitkomst: 5 fantastische ideeën waar het publiek en de jury een winnaar uit moet kiezen. De winnaar krijgt naast de benodigde uren, óók het benodigde budget om het project ook daadwerkelijk uit te voeren. Team Bier wint niet, omdat er zoveel innovatieve ideeën zijn. Maar gelukkig krijgen ze toch de kans  om de zoektocht naar hét perfecte biertje af te maken.

Lees verder