Blijf op de hoogte met onze gedeelde kennis!

Internetmarketingblog

RSS Feed

Perplex op de lange latten

Het afgelopen weekend stond bij Perplex in het teken van ons langverwachte ski-uitje naar Oostenrijk! De exacte eindbestemming was Lech. Het dorp waar onze koninklijke familie op wintersport gaat en het jaarlijkse persmoment plaatsvindt. We waanden ons in de wereld van (après)ski en leerden meer over termen als 'pizzapunt', 'snowplow' en 'Kaiserschmarrn'

Lees verder

INNOVATE is geopend, en hoe!

Terwijl de laatste statafels worden opgeruimd en bureaus weer op hun plaats worden gezet, kijken we met veel plezier terug op de opening van INNOVATE. Op onze mooie locatie middenin de stad, ontvingen we gisteravond 250 innovatieve gasten. 

Een spectaculair event, non-lineair programma en bijzondere beleving: dat was de belofte. En na alle enthousiaste reacties kunnen we wel zeggen dat we dit, samen met Tom Kortbeek, Hilmer Thijs en Carolijn Wessels, hebben waargemaakt. Het was super leuk om gastheer en mede-organisator te zijn! We kijken terug op een avond waar nog lang over wordt nagepraat.

Lees verder

Van idee naar biertje

Vrijdagmiddag 15 december 17:00 En de winnaar is...

Het laatste uur van de Perplex Playground is aangebroken. 48 uur lang heeft iedereen zijn ideeën, energie en innovativiteit ingezet. De uitkomst: 5 fantastische ideeën waar het publiek en de jury een winnaar uit moet kiezen. De winnaar krijgt naast de benodigde uren, óók het benodigde budget om het project ook daadwerkelijk uit te voeren. Team Bier wint niet, omdat er zoveel innovatieve ideeën zijn. Maar gelukkig krijgen ze toch de kans  om de zoektocht naar hét perfecte biertje af te maken.

Lees verder

SMX Londen 2017: de invloed van Voice Search op SEO

Na SMX München en SMX San Jose reisden onze collega’s Denise en Mariëlle af naar Londen, om daar de Search Marketing Expo (SMX) bij te wonen. Ook op deze locatie kwamen veel onderwerpen rondom zoekmachine-marketing (SEM) en zoekmachine-optimalisatie (SEO) aan bod. In dit blog gaan we in op de meest recente ontwikkelingen in zoekgedrag, die een steeds grotere impact zullen hebben op SEO en daarmee ook de creatie van content: Voice Search.

Lees verder