Perplex blog

Blijf op de hoogte van onze kennis en ervaringen

RSS Feed

2 nominaties voor de Dutch Interactive Awards!

Op afstand heffen wij een glaasje bubbels met elkaar... Omdat we in twee categorieën zijn genomineerd voor de Dutch Interactive Awards 2020! Met onze cases van Dirkzwager en vFAS staan we te pronken tussen grote merken zoals NOS, Efteling, KLM, Jumbo en NS. Hoe we dit hebben bereikt? Dat vertellen we je graag!

Lees verder

Primeur: Perplex wint derde jaar op rij Umbraco Best Custom Solution award

Voor het derde jaar op rij neemt Perplex de Umbraco award voor Best Custom Solution in ontvangst. Met dit resultaat zijn wij de enige partij in de wereld die dit heeft bereikt! Dit maakt het een unieke prestatie voor zowel ons als de organisatie van de Umbraco Awards. Daarbij mochten we namens de jury ook de award voor Best Gold Partner Solution in ontvangst nemen én werden Daniël en Jeffrey herbenoemd tot Most Valuable Persons (MVP’s).

Lees verder

Hoe ons afgelopen weekend was?

In Schotland en dat was prachtig! Aan het stuur in een 4x4. Overnachten in het Dalmunzie kasteel. Een concert van een Schotse doedelzakspeler. De mooiste landschappen en uitzichten. Raften in ijswater. Een whiskyproeverij- en karaoke-avond. Kleiduivenschieten. Monkey Barrel Comedy met "Jell Batters". Op stap in Edinburgh. En bijslapen in het vliegtuig terug..

We hopen dat u ons niet teveel gemist heeft. Met extra vrolijke gezichten zijn wij weer op ons thuisbasis. In ieder geval voorlopig ;)

Lees verder
Nieuws

Hoera! VERDER* wint 2 awards!

Op de Grand Prix Content Marketing 2017 is VERDER* rijkelijk beloond met 4 nominaties. Op 16 november gingen we naar huis met maar liefst 2 bekroningen en een bronzen award! 

In de volgende categorieën werd VERDER*, de personalisatiewebsite in opdracht van vFAS beloond met: een nominatie voor Beste effectiviteit; B-to-C een bronzen award; een bekroning voor Beste data driven excecutie; en voor Beste Platform/content-hub.

Over het platform zei de jury onder andere: "Maatschappelijk doel, charmant en een applaus waardig. Met name dat je als brancheorganisatie de verhalen vertelt zonder de nadruk te leggen op commercie. Gepersonaliseerde content zoals bij VERDER* is de droom van elke content marketeer. De technologie achter het platform is indrukwekkend en de resultaten spreken voor zich."