Perplex blog

Blijf op de hoogte van onze kennis en ervaringen

RSS Feed

Fedosja is Customer Experience Professional van het jaar

Afgelopen maandag heeft Fedosja, als één van de drie genomineerden voor de Customer Experience Professional van het jaar, een presentatie gegeven over het onderzoek wat zij heeft gedaan naar hoe Perplex ervoor kan zorgen dat klanten blijven kiezen voor Perplex als strategisch digitaal partner. Na het presenteren van haar plan werd zij door de jury uitgeroepen tot Customer Experience Professional van het jaar 2021. Deze award werd uitgereikt tijdens de Customer Experience Estafette 2021 en is een initiatief van Beeckestijn Business School en CustomerTalk.

Lees verder

Samenwerking VGZ-Perplex beloond met een award!

Perplex heeft samen met andere bureaus de San Accent in de categorie Financiële Dienstverlening binnen weten te slepen voor coöperatie VGZ. Deze award is voor de campagne van de gemeente Den Haag. Het doel was om alle fases van de klantreis in één consistente boodschap neer te zetten. Het jurycommentaar was lovend! “Van de See laag naar de Do-laag is het een hele consistente en sterke campagne geweest”. We zijn trots op deze samenwerking en het prachtige einddoel en nemen je graag kort mee in de uitgangspunten van Perplex!

Lees verder

2 nominaties voor de Dutch Interactive Awards!

Op afstand heffen wij een glaasje bubbels met elkaar... Omdat we in twee categorieën zijn genomineerd voor de Dutch Interactive Awards 2020! Met onze cases van Dirkzwager en vFAS staan we te pronken tussen grote merken zoals NOS, Efteling, KLM, Jumbo en NS. Hoe we dit hebben bereikt? Dat vertellen we je graag!

Lees verder