Klachtenmeldpunt aanbesteden

Overheden zijn verplicht om bij een aanbesteding een onafhankelijk klachtenmeldpunt in te richten. Conducto ontwikkelde klachtenmeldpunt aanbesteden. Een out-of-the-box oplossing die overheden in staat stelt om klachten door externe deskundigen te laten beoordelen.

Afhandeling door onafhankelijke juristen

Publieke organisatie kunnen met behulp van de Conducto tool een onafhankelijk klachtenmeldpunt voor een aanbesteding inrichten. Ontvangen klachten komen dan binnen bij een pool van onafhankelijke juristen die de publieke organisatie kunnen adviseren bij het afhandelen van de klacht. Het meldpunt ondersteunt alle stappen in dit proces. 

Nieuwsgierig naar voorbeelden van wat we doen?
Nog betere service

Dashboard & backend

Een goed product heeft geen marketing nodig, zo wordt wel eens gesteld. Perplex helpt Wagenborg Passagiersdienstens klantenservice en administratie om haar klanten nog betere service te bieden. Middels een dashboard en omvangrijke beheeromgeving kunnen problemen vaak al proactief worden getackled voordat klanten ze signaleren.

Bekijk deze case