VGZ.nl en Bewuzt.nl

competitie in de zoekmachineresultaten

De concurrentie op het thema 'zorgverzekering' is hoog en Google adviseert biedingen van enkele euro's. Hoe spelen we daar met VGZ op een goede manier op in? Voor VGZ.nl en Bewuzt.nl wordt zoekmachine adverteren volledig volgens de customer journey van klanten van de verzekeraar ingezet. 

De strijd in zorgverzekeringsland

De keuze voor VGZ willen we niet enkel van de overstapperiode rondom de feestdagen laten afhangen. Het gehele jaar door is de zorgverzekeraar zichtbaar met op dat moment relevante communicatieboodschappen.

Tijdens de oriëntatie naar een zorgverzekering, verdieping in de verschillende verzekeraars en hun pakketten, afweging welke polis het beste past... én voor klanten in de fase loyaliteit. Ook het hart van bestaande verzekerden moet ieder jaar weer veroverd worden om de overstap naar een andere verzekeraar te voorkomen.

Is de zorgverzekering ook voor u hot topic aan het eind van het jaar? Zorgverzekeraars ervaren overduidelijk seizoensinvloeden, de piek in interesse naar het product bouwt zich in december razendsnel op. 

Bestaande klanten

Kiezen de ruim 4 miljoen verzekerden ieder jaar weer voor VGZ? Met speciale Google AdWords campagnes voor bestaande klanten, staat de zorgverzekeraar online het gehele jaar door voor ze klaar. Zo helpt VGZ bij een goede reisvoorbereiding en ondersteunt ze mantelzorgers. Perplex maakt deze voordelen zichtbaar in de zoekmachines.  

Nieuwsgierig naar voorbeelden van wat we doen?
Ervaar FNV's voordelen

Lead- en ledengeneratie

Hoe maken we de grootste vakbond van Nederland nóg groter? We matchen de behoefte van FNV's doelgroep met websites en campagnes die aantonen welke voordelen de vakbond biedt. Door deze op de juiste manier zichtbaar te maken bij potentiële leden, kunnen we tijdens evaluaties prachtige resultaten presenteren. 

Bekijk deze case