SurpriseFactory.nl

Bijzondere mensen verdienen een bijzonder cadeau

Je kent het wel. Je hebt een verjaardag, jubileum, diploma-uitreiking of bruiloft, maar je hebt geen inspiratie voor een uniek én persoonlijk cadeau. Gelukkig is daarvoor de oplossing, want op de nieuwe, gebruiksvriendelijke website van SurpriseFactory is er voor iedereen wel iets te vinden.

Oud versus nieuw

De website van SurpriseFactory bestaat al een tijd, maar was toe aan een nieuw jasje. Niet alleen op visueel vlak, maar ook zeker op gebruiksgemak. Een mooi project dat we met beiden handen aangrepen. Want werken met cadeaus, dat ís een cadeau!  

Maar wat kon er nog beter? SupriseFactory staat voor belevingen, iets dat nóg meer naar voren kon komen op de website. Daarnaast was gebruikersgemak voor het beheer van de website een belangrijk punt én mocht de betrouwbare organisatie van SupriseFactory zichtbaar worden. Aan de slag!  

Een cadeau dat bij je past

Vind jij het ook leuk om iemand blij te maken met een persoonlijk cadeau? Dan ben je niet de enige. Alleen zijn cadeaubonnen vaak verre van uniek. Dat kan anders! We vertaalden de gepersonaliseerde cadeaubon, een bon met een unieke look en feel die écht bij de ontvanger past, naar online. De gever kan online een persoonlijk bericht op de bon achterlaten, of wanneer hij geen inspiratie heeft, uit een van de inspiratieteksten kiezen. Daarnaast kan ook de verpakking gepersonaliseerd worden in de favoriete thema van de ontvanger.

Zó gepiept

Ook logistiek is dit allemaal zó gepiept, want met een druk op de knop worden de enveloppen en bonnen die besteld zijn, geprint. De status van bestelling past zich automatisch aan op basis van betalingen, uitleveringen en ingeleverde bonnen, waardoor SurpriseFactory snel inzicht heeft in bestellingen en resultaten op jaar-, maand- en dagniveau. Leveranciers kunnen de bonnen verzilveren door een QR code te scannen met hun telefoon of een handscanner. De factuur dienen zij vervolgens eenvoudig in door in te loggen op de site van SurpriseFactory, terwijl dit voorheen alleen nog met de post mogelijk was. Handig toch?

Last-minute de show stelen

Maar stel nu dat je last-minute een cadeau wil geven en dus geen tijd hebt om te wachten tot de bon is thuisgestuurd? Ook daar is aan gedacht. Het is namelijk mogelijk om na het bestellen van de bon, een persoonlijke video te versturen naar de ontvanger. Bekijk het voorbeeld hieronder, geen straf om dit te krijgen!

Een beleving geven én ontvangen

Een cadeau uitzoeken moet een beleving op zich zijn. Daarom hebben we de uitstraling van het aanbod zo gemaakt dat je gelijk een gevoel krijgt bij het cadeau dat je geeft. Doordat er filters en toplijsten zijn toegevoegd, vindt men snel het product waarnaar hij of zij op zoek is. Of misschien wordt de bezoeker onderweg wel geïnspireerd door een ander, nóg leuker, cadeau! 

Vertrouwde gezichten wekken vertrouwen

De organisatie van SupriseFactory heeft nu letterlijk een gezicht op de site én door keurmerken en reviews toe te voegen, groeit het vertrouwen van de bezoeker. 

Brunchen, racen of een dagje shoppen

Zoek jij nog een cadeautje voor die ene vriend(in), broer, (schoon)moeder of collega? Bekijk dan snel het uitgebreide aanbod van Suprisefactory. Wedden dat er iets voor je tussen zit?

Nieuwsgierig naar voorbeelden van wat we doen?
Rijnstate patiënt wordt behandeld
Kennis is macht

Een website voor de patiënt van nu

In ons blog van mei schreven we al over de veranderingen in de zorg als het gaat om behoeften en verwachtingen van patiënten. Patiënten zijn goed geïnformeerd en hebben tegenwoordig toegang tot een diversiteit aan informatie. Die kennis geeft macht. Dit is een positieve ontwikkeling, want de geïnformeerde patiënt is een goede gesprekspartner voor de medewerkers van Rijnstate die graag transparantie bieden en samen met de patiënt tot de beste aanpak komen.

Bekijk deze case