Samen de cirkel rond maken
Echt goede online content ontstaat niet zomaar, hiervoor is onderzoek nodig. Onderstaand overzicht geeft u een idee van hoe zo’n proces eruitziet. Gaat u met ons mee de cirkel rond?
1. Vooronderzoek: zet een speurneus op
Doelgerichte content begint bij het in kaart brengen van uw publiek. Wie is uw doelgroep, wat beweegt hen en waar zijn ze (online) te vinden?
Wanneer we weten wie uw doelgroep is, gaan we aan de slag met het opsporen van de vragen van lezers. Welke specifieke informatie vinden zij belangrijk tijdens de klantreis?
In overleg met u, interviews met de gebruiker/doelgroep zelf, eyetracking, mystery shoppen en een duik in de webstatistieken ontstaan de juiste antwoorden. Dit worden de uitgangspunten voor uw contentmarketing.





3. Welke vorm: blaas het publiek omver!
Van sfeervolle video tot overzichtelijke infographic. Van persoonlijke beelden tot vertrouwde tekst. Welke contentvorm past het beste bij uw boodschap? Ons creatieve contentteam heeft alle disciplines in huis en helpt u graag bij het maken van sprekende content die de doelgroep raakt. Dit doen zij samen met collega’s die verantwoordelijk zijn voor de realisatie van uw website en de uitvoering van uw online marketing: zodat alle uitingen elkaar nóg sterker maken.
4. Afstemming van kanalen
Offline en online. Een goede mix tussen paid, owned, earned en shared content. Efficiënt hergebruik, maar dan nét even anders: passend bij het juiste kanaal. Dat is content op zijn krachtigst! Met een contentkalender houden we overzicht en grip op het totaalplaatje. Zo weten we precies wat er wanneer gecommuniceerd wordt en verrassen we uw publiek keer op keer met creatieve content.

5. Maak uw content vindbaar
SEO schrijven zit in het DNA van onze marketeers. Bij de creatie van content combineren we deze expertise, zodat de content zichtbaar wordt voor uw doelgroep in zoekmachines.
Dat gaat verder dan het gebruik van de juiste zoektermen, ook het bepalen van de juiste vorm speelt een grote rol. Is het u wel eens opgevallen dat Google u verschillende resultaten geeft voor uiteenlopende zoekvragen? Tekst, afbeeldingen, Maps-vermeldingen, YouTube video's: "de juiste content" heeft een wisselende context.
Social media
Waar bevindt uw doelgroep zich? Daar maken de passende content voor! De interactie aangaan met uw publiek staat hierbij centraal. Wij creëren unieke content dat opvalt op de tijdlijn van uw doelgroep.
Video/ animatie
Bewegend beeld is niet meer weg te denken uit de huidige communicatie. Of het nu gaat om een interview, een sfeerimpressie, social gif of 2D animatie: wij maken het voor u.
Blog/verhalen
Met redactionele contact bouwt u een band op met uw publiek. Door kennis te delen, de interactie aan te gaan en door uw merk een gezicht te geven, krijgt uw doelgroep vertrouwen in uw organisatie. Dit kan een positieve bijdrage leveren aan uw commerciële doelstellingen.
Landingspagina's
Wij hebben veel ervaring met het bouwen van gebruiksvriendelijke websites. Teksten zijn hier een belangrijk onderdeel van. Wij stemmen alle kanalen op elkaar af, zodat uw doelgroep altijd de juiste landing maakt.
Interactieve tools
Ingewikkelde informatie op een compacte en vooral leuke manier verpakken voor de doelgroep. Interactieve tools bieden hiervoor de uitkomst. Een quiz, een check, een keuzehulp: alles is mogelijk!
Inspiratieplatform
Veel informatie en inspiratie samenbrengen, dit doen we bij het maken van een inspiratieplatform. De bezoeker wordt meegenomen in de mooiste beelden en verhalen. In een brainstorm bepalen we samen met u de richting, om vervolgens met alle input aan de slag te gaan.

Zullen we kennismaken?
We zijn benieuwd waar we u mee kunnen helpen. Op zoek naar een bureau voor uw content campagnes? Of juist naar een partner voor uitbesteding van de gehele content marketing van uw bedrijf? Kom gerust bij ons langs in hartje centrum Arnhem. Liever bellen? Dat kan natuurlijk ook.