Fedosja is Customer Experience Professional van het jaar

  • 14 september 2021 - Perplex - Customer Experience
  • Leestijd: 1 minuut
Fedosja van der Lee Digitaal strateeg & Customer Experience expert

CX-professional

Als één van de drie genomineerden voor de Customer Experience Professional van het jaar heeft Fedosja een presentatie gegeven over het onderzoek wat zij heeft gedaan naar hoe Perplex ervoor kan zorgen dat klanten blijven kiezen voor Perplex als strategisch digitaal partner. Na het presenteren van haar plan werd zij door de jury uitgeroepen tot Customer Experience Professional van het jaar

Fedosja: "Ik heb onderzocht wat er nodig is om voor deze klanten te mogen blijven werken. Met andere woorden; hoe zorgen wij ervoor dat ze, nu en in de toekomst, blijven kiezen voor Perplex als strategisch digitaal partner. Ik heb Perplex geanalyseerd, klanten 1-op-1 gesproken en heel veel (nieuwe) inzichten opgedaan. De strategie die ik heb uitgewerkt richt zich op het versterken van de merkbeleving, het toevoegen van processen in de samenwerking en het verankeren van de relatie."

Interview Beeckestijn Business School

Lees het hele interview met Fedosja over haar Customer Experience plan voor Perplex op de website van Beeckestijn Business School.

Lees meer