Gespecialiseerde dienstverlener met hart voor de klant

  • Van Werven - Customer Experience - Strategie
  • Leestijd: 2 minuten
Anne Derksen Digitaal strateeg

Hoe transformeer je een bedrijf dat al 75 jaar met hart en ziel voor én met klanten werkt naar een schaalbare digitale serviceorganisatie? Hoe pas je dat toe binnen de verschillende divisies; infra, sloop, afval, recycling en kunststoffen? Dit met een duidelijke groeidoelstelling waarbij Van Werven’s identiteit en kwaliteit behouden moet blijven. Van Werven’s medewerkers zijn namelijk trots op wat ze doen en klanten zijn blij met Van Werven. En dat moet zo blijven.

  • Klantwaardering 8,3 om trots op te zijn!

Werken aan duurzame infrastructuur, recycling en een vruchtbare bodem

Van Werven is een veelzijdige dienstverlener op het gebied van infra & recycling. Al meer dan 75 jaar werkt het familiebedrijf samen met haar klanten aan échte oplossingen voor eenvoudige en complexe vraagstukken. Dan doen ze vanuit de kernwaarden ondernemend, slagvaardig, dienstbaar, betrokken en puur. Kenmerken die klanten ook ervaren in de samenwerking. Hoe we dat weten? We vroegen het ze zelf!

Quote start
Veranderen kan pas als je weet waar je staat én waar je naartoe wil gaan
Quote stop

Bouwen aan een nóg betere klantbeleving

Wij begeleiden, faciliteren en monitoren de digitale transformatie samen met Van Werven. Klantreizen met bijbehorende contactmomenten zijn in kaart gebracht, medewerkers van Van Werven hebben zich verplaatst in de ervaring van de klant én klanten hebben hun ervaringen met ons gedeeld. Voldoende munitie om verder te bouwen aan een nóg betere klantbeleving. Hoe we dat gaan doen? Digitalisering inzetten op de plekken waar het wat toevoegt, met als doel het ontlasten van medewerkers en ruimte creëren voor meer persoonlijk contact. Want de mensen maken het verschil, niet de systemen.

Total Experience Model

We maken gebruik van het Total Experience Model om de klantwaardering te monitoren én te blijven toetsen. Het dashboard zorgt ervoor dat we gestructureerd, onderbouwd en gecontroleerd verbeteren. De klant staat daarbij altijd centraal, maar we verliezen de medewerker niet uit het oog.

Zo werken we momenteel aan de realisatie van een klantportaal, waarin klanten eenvoudige opdrachten zelf beheren en aansturen. Het portaal is gekoppeld aan de interne systemen van Van Werven, waardoor opdrachten direct op de juiste plaats terecht komen. Geen onnodige acties meer van klant én medewerkers en nog steeds passend bij de kernwaarden van Van Werven.

Klantwaardering verbeteren?

Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op.

Marjolijn Doorenbosch-Aerts Marketing manager

Gerelateerde cases