1. Home
  2. Wat we doen
  3. Development

Een gebruikerservaring zonder fricties

Onze techniek heeft een missie

Techniek; voor de één is het een noodzakelijk (en soms onbegrijpelijk) kwaad, voor de ander is het een tweede natuur. Wij zijn dol op techniek en zien de toegevoegde waarde van betrouwbare en doordachte implementaties. Ons technische team is betrokken bij marketingsessies en usabilitytesten en ondersteunen bij het uitdenken van websites en platforms. Want óók de techniek staat in dienst van de eindgebruiker. Het moet gewoon goed werken. Hoe complex ook.

Eenvoudige én complexe realisaties

Van eenvoudige websites tot complexe en omvangrijke platforms, bij Perplex ben je aan het juiste adres. Wij zijn specialist op het gebied van volledige technische realisaties. We ontwikkelen gebruiksvriendelijke, slimme websites, enterprise/multi-site platforms, mijn-omgevingen, serviceportals, tools en applicaties. Geïntegreerd met uw interne systemen of systemen van derden. En vanzelfsprekend volgens de laatste eisen op het gebied van security en privacy. We combineren daarbij de focus op de eindgebruiker, marketinggericht denken én onze Microsoft gecertificeerde programmeurs. Succes gegarandeerd.

We werken met deelopleveringen of sprints

De technische realisatie delen we bij voorkeur op in meerdere opleveringen. Zo hebben we tijdens de realisatie nog ruimte om gewijzigde inzichten mee te nemen of bij te sturen. We komen tenslotte samen tot het beste eindresultaat. Scrum is hierbij een veelgebruikte projectmethodiek. Na elke paar weken (sprint) wordt een tussenproduct opgeleverd en gepresenteerd. Dit tussenproduct kan zelfs al door de doelgroep worden getest. Nadat de benodigde tussenproducten zijn gerealiseerd is de website klaar voor livegang.

We koppelen met alle (digitale) systemen

Kenmerkend aan onze applicaties is dat ze vaak geïntegreerd zijn met bestaande (informatie)systemen. Data wordt in veel verschillende omgevingen verzameld, maar levert door deze versplinterde aanpak niet altijd een toegevoegde waarde. Door systemen te koppelen aan de website kan data worden samengevoegd en daarmee relevante inzichten geven. En die maken het vervolgens mogelijk om de juiste informatie op het juiste moment voor de juiste doelgroep te presenteren.

We hebben ervaring met diverse API’s en webservices, waaronder Sofico Miles (leasing & financiering), Hogia Bookit, Google, Copernica, LinkedIn, TicketLab, Ogone/Ingenico, Azure Active Directory, SAP, diverse PIM-systemen, iProfiles, AFAS en SalesForce. Is er nog geen API of webservice beschikbaar, maar moet er wel gekoppeld worden? Geen probleem. We ondersteunen bij de realisatie zodat de koppeling toch gelegd kan worden. 

Betrouwbare technieken gebruiken is een must

Serieuze applicaties vragen om ervaren programmeurs en betrouwbare technieken. Daarom zijn al onze programmeurs Microsoft gecertificeerd en ontwikkelen we op het Microsoft .NET framework. We zetten daarbij Umbraco in als contentmanagementsysteem en gebruiken de (technische) standaarden die in onze branche gebruikelijk of vanzelfsprekend zijn.

Security & privacy

Persoonlijke data is goud waard. We vinden het daarom onze taak om verantwoord met data om te gaan en te zorgen voor een veilige en beschermde omgeving. Perplex is ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd. We garanderen je dat onze dienstverlening en informatiebeveiliging aan de hoogste eisen voldoet. Websites en platforms die door Perplex worden ontwikkeld draaien (uiteraard) binnen een https-omgeving. Ook de configuratie van deze verbinding en het bijbehorende certificaat voldoen aan de hoogste eisen.

Hosting

Voor hosting van websites, platforms en applicaties werken wij samen met een partner zodat we ook op dit gebied de benodigde kwaliteit en veiligheid kunnen garanderen. Onze partner KPN Internedservices beschikt over een drievoudige ISO-certificering (ISO 20000, ISO 9001 en ISO 27001). Ook beschikken zij over een ISAE-3402 type II-accreditatie en PCI-DSS en ISO 14001 certificering. Alle servers van KPN Internedservices zijn gevestigd in Nederland.

Totale klantervaring

Alle uitingen, zowel online als offline, moeten de doelgroep aanspreken én moeten passen bij de (merk)waarden van de organisatie. Door alle contactmomenten inzichtelijk te maken, de waardering te meten en specifiek te sturen op verbetering werk je toe naar Total Experience; merkbeleving in optima forma, gebaseerd op klant- én werknemerswaardering.

Total Experience Model

We gebruiken daarvoor ons Total Experience Model, dat in 1 oogopslag klantreis, touchpoints en sleutelmomenten toont, aangevuld met (realtime) inzicht in werknemers- en klantwaardering. Het model geeft concrete handvatten voor het verbeteren van de klantreis, met de klantwaardering als belangrijkste indicator.

Meer over ons Total Experience Model

Interesse?

Is jouw organisatie toe aan een stevige technische basis? Laat je gegevens achter en Leon neemt contact met je op.

Leon de Wildt Digitaal strateeg & Personalisatie expert