1. Home
  2. Wat we doen
  3. Strategie

Alle neuzen dezelfde kant op

Wij maken een strategie met een helder doel en een duidelijk pad

Je hebt een doel voor ogen, een mooie stip op de horizon of een ultieme wens… wat is er voor nodig om dat doel te bereiken en op welke manier ga je dat doen? Cruciale vragen die soms lastig te beantwoorden zijn. Toch is het belangrijk antwoord te geven op deze vragen. Een strategie geeft namelijk richting in een organisatie en het zorgt voor focus; heb je een specifiek doel voor ogen, dan spendeer je je tijd, energie en aandacht het liefst alleen aan activiteiten die bijdragen aan het behalen van dat doel.

Één voor allen, allen voor één

Een strategie staat niet zomaar en is ook niet zomaar succesvol. Veel factoren zijn van invloed op het laten slagen van een strategie. Daarom is het belangrijk dat een strategie wordt omarmd door de organisatie, dat resultaten doorlopend gemeten worden én dat er ruimte is om (tussentijds) bij te sturen.

We gaan goed op inzichten, doelen en successen

Of we uiteindelijk een contentplatform, social media-campagne, animatie of klantenportal ontwikkelen; alles is onderdeel van een strategie. Dus voordat we samen successen kunnen behalen, willen we jou en je organisatie leren kennen. Welk doel heb jij voor ogen? Welke doelgroep wil je bereiken? Hoe waarderen je klanten jouw producten en/of diensten? Waar sta je als organisatie voor? De inzichten helpen ons om samen een strategie ontwikkelen die aansluit bij het doel en die we daarna écht tot uitvoer gaan brengen.

Heb je nog geen doel geformuleerd of is de propositie van jouw organisatie nog niet helder? Geen probleem! Bij Perplex hebben we de benodigde disciplines in huis om hierbij te ondersteunen. We organiseren de sessies die benodigd zijn om de ontbrekende informatie boven te krijgen en te verwerken in een heldere, visuele samenvatting.

Totale klantervaring

Alle uitingen, zowel online als offline, moeten de doelgroep aanspreken én moeten passen bij de (merk)waarden van de organisatie. Door alle contactmomenten inzichtelijk te maken, de waardering te meten en specifiek te sturen op verbetering werk je toe naar Total Experience; merkbeleving in optima forma, gebaseerd op klant- én werknemerswaardering.

Total Experience Model

We gebruiken daarvoor ons Total Experience Model, dat in 1 oogopslag klantreis, touchpoints en sleutelmomenten toont, aangevuld met (realtime) inzicht in werknemers- en klantwaardering. Het model geeft concrete handvatten voor het verbeteren van de klantreis, met de klantwaardering als belangrijkste indicator.

Meer over ons Total Experience Model

Interesse?

Is jouw organisatie toe aan een (nieuwe) strategie? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op.

Anne Derksen Digitaal strateeg